Enni Räisänen juoksi voittoon T13v 300 m su 13.6.21 Pyhtäällä käydyissä Nuorten yleisurheilukilpailuissa.
Ennin voittoaika oli samalla oma ennätys 48:87 PB.
Lisää tuloksia löytyy:

Kouvolan Junior Games kisattiin helteisessä säässä 17.-18.7.21 Kuusankosken urheilukentällä. Järjestelyistä vastasi Kouvolan alueen urheiluseurat, Kouvolan Urheilijat, Kuusankosken Kisa, Anjalan Liitto, Elimäen Vauhti, Korian Ponsi ja Valkealan Kajo.
Anjalan Liitosta mukana oli
Essi Laapas N15, Enni Räisänen ja Aino Koskela N13 sarjoissa.
Tulokset Tilastopaja.fi

Yleisurheilujaoston vetäjänä toimii Hannu Raskinen.
Hannuun voit ottaa yhteyttä kaikissa askarruttavissa asioissa yleisurheilun osalta. Hannu Raskinen 040-5358510/hannu.raskinen@pp.inet.fi.

Yleisurheilurekisterin tietosuojaseloste

Rekisterin pitäjänä toimii Suomen Urheiluliitto. Henkilötietojen käyttötarkoitukset ja muut selosteen kohdat löytyvät YLEISURHEILUREKISTERIN TIETOSUOJASELOSTEESTA

Ilmoittautuminen yleisurheilukilpailuihin

Kilpailuihin ilmoittaudutaan Kilpailukalenteri.fi-sivuston kautta. Yleisurheilulisenssi on oltava maksettuna, jotta voi ilmoittautua ja osallistua yleisurheilukilpailuihin. Hannu Raskinen, puh. 0405358510, hoitaa lisenssien maksamisen. Hannu hoitaa myös osallistumismaksut, joten ilmoita välittömästi sähköpostitse (hannu.raskinen@pp.inet.fi) hänelle mihin kilpailuun tai kilpailuihin ja moneenko lajiin olet ilmoittautunutTäältä voit lukea mitä YU-lisenssi sisältää.

Yleisurheilun lajisäännöt

Voitto Onninen opastaa seuraavissa korteissa, mitä kaikkea toimitsijoiden tulee tietää yleisurheilulajien säännöistä: Aitajuoksujuoksutkilpakävelykeihäänheittokiekko ja moukarikorkeuskuulantyöntöpituus ja kolmiloikka lankkupituus ja kolmiloikka ponnistusalueseiväshyppysukkulaviesti.